Therese Lilja

Här får du följa mig och mitt liv som frisör och mamma till två flickor. Älskar det vackra i livet. Inredning, blommor, bubbel en söndag. Livet ska levas idag. Hoppas du ska trivas!

Rosetter

Allmänt, Flickorna Permalink0
Hej min vän!

Idag känner jag mig rätt trött. Mitt onda ben tar så mycket energi och så tycker jag denna vecka vart olidligt mörk. Tur det är första advent på söndag. Tror jag aldrig haft en så fullspäckad december. Skulle behöva en helg bara för att vila känns det som just nu. 

(null)
Rosetter från @minibowtie4you

Igår fick jag hem dessa rosetter som jag beställt av en tjej på instagram. Olivias kompis Alicia har alltid dessa rosetter och jag tycker de är så fina och så sitter de så bra i håret.  Blir perfekt till alla festligheter som kommer. 

Nu ska jag forstätta titta på Wahlgrens värld sen tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Behöver boosta med lite extra sömn. 

Stor kram
Therese
Till top